Rychlé doručení
od 51Kč (zdarma od 1000Kč) |
Pobočky pro převzetí
Rychle na více než 1000 pobočkách | 
Telefon
737 466 721
Sdílejte na facebooku
Sdílejte na twitteru

Recyklace filtrů BRITA Maxtra

Vypotřebované filtry Brita vracejte k recyklaci a zároveň si vyzvedněte nové. Vše zvládnete během jedné návštěvy Zásilkovny. Levněji a pohodlněji. Jak na to?

Jak vrátit filtry a vyzvednout si nové během jedné návštěvy Zásilkovny
Při objednávání nových filtrů zaškrtněte políčko Budu vracet filtry (1). Dokončete objednávku a počkejte na potvrzující e-mail. V jeho příloze najdete štítek, který nalepíte na krabici se starými filtry (2). Až si půjdete do Zásilkovny pro nové filtry, vezměte staré s sebou a nechte je tam (3). Za podání balíku nebudete nic platit.

Nemám tiskárnu - jak vytisknu štítek

Pokud nemáte možnost vytisknout štítek na balík se starými filtry, pomůže Vám následující informace přímo od Zásilkovny:

Pokud jste zákazníkovi předali štítek s čárovým kódem v elektronické podobě a on nemá možnost si jej vytisknout, pak stačí sdělit na pobočce trasovací číslo tohoto štítku (je na něm uvedeno) a obsluha štítek vytiskne.

— Zdroj: www.zasilkovna.cz
Trasovací číslo na štítku Zásilkovny
Takto vypadá vzor štítku pro zpětnou zásilku. Trasovací číslo najdete vytištěné pod čárovým kódem.

Nemám e-mail - jak získám štítek

Trasovací číslo štítku pro vrácení starých filtrů Vám můžeme sdělit pomocí SMS nebo telefonicky. Samotný tisk štítku zajistí pobočka Zásilkovny.

Štítek můžeme také přiložit k zásilce s novým zbožím. Do poznámky k objednávce připište: "Zaslat vytištěný štítek".

Jak vrátit filtry bez Zásilkovny

Filtry lze vrátit i mimo systém Zásilkovny (Česká pošta, kurýr DPD apod.), bude to však mnohem dražší a bohužel nelze zároveň vyzvednout nové filtry. Pokud si přesto přejete využít tento způsob, zašlete staré filtry na naši korespondenční adresu. Přiložte kontaktní údaje - jméno, e-mail, příp. telefon postačí. Můžete uvést, kolik filtrů vracíte. Na balík připište "Recyklace".

Proč filtry vracet

Filtry Brita jsou plně recyklovatelné. Nejdříve je od vnitřní náplně oddělen umělohmotný obal a roztavená hmota je opětovně průmyslově využita. V dalším kroku jsou od sebe odděleny složky filtrační náplně - aktivní uhlí a pryskyřice iontoměniče. Pryskyřice je recyklována společností BRITA. Aktivní uhlí je reaktivováno dodavatelem a opětovně použito např. pro úpravu odpadních vod.

Společnost BRITA recykluje použité patrony již od roku 1992. Přidat se můžete i Vy.

Tip Vrácení filtrů je velmi pohodlné. Snadno přispějete k dalšímu využití materiálů, ze kterých je filtr vyroben.

Jak uplatním slevu 25Kč za vrácený filtr

Brita nabízí zákazníkům slevu na pořízení nového filtru ve výši 25Kč. V e-shopu je tato sleva již odečtena. Staré filtry nemusíte nejprve vracet. Objednejte si nové a staré vraťte při jejich převzetí.

Tip Nové filtry kupujete vždy se započtenou slevou.

Mám málo anebo žádné filtry k vrácení

Pokud žádné staré filtry k vrácení nemáte, nevadí. Slevu čerpáte hned s každou objednávkou nových filtrů a vypotřebované filtry můžete vrátit příště.

Hlavu si nelámejte ani s rozdílným množstvím vracených/kupovaných filtrů. Vrátit jich můžete libovolné množství. Pokud kupujete např. 8 nových filtrů a vracíte jich pouze 6, nevadí. Zbytek vrátíte při další objednávce. Máte-li naopak filtrů více než kolik objednáváte, klidně je pošlete všechny. K recyklaci předáme vše.

Poznámka Snažte se vracet větší množství filtrů (alespoň 6ks) kvůli zachování efektivity celého systému. Nemáte-li tolik filtrů, nevracejte nyní nic a počkejte, až jich nashromáždíte více. Nové filtry klidně objednejte hned.

Mám hodně filtrů k vrácení (> 50ks)

To je skvělé! Při podání takového množství by však mohla Zásilkovna balíček odmítnout pro nadměrnou velikost. Postupujte stejně jako obyčejně, pouze do poznámky k objednávce připište: "Vracím více než 50ks filtrů". Zašleme Vám více štítků, abyste filtry mohli rozdělit do více zásilek.

Mohu vrátit filtry zakoupené jinde nebo jiných typů

Ano, je to možné. K recyklaci předáme vše.

Mohu vrátit filtry i bez nákupu nových

Jsme rádi, že staré filtry jen tak nevyhodíte. Nechcete-li z nějakého důvodu kupovat nové (a provést tak výměnu), napište nám a domluvíme se na vhodném způsobu vrácení.

Co se stane s filtry na mém kontě

Dříve byl v platnosti systém, kdy zákazníci museli filtry k recyklaci vrátit před objednáním nových, a to na vlastní náklady. Výsledkem byl často přebytek, protože se vracelo více filtrů než objednávalo. Tento přebytek byl evidován na zákaznickém kontě a mohl být využit pro následné objednávky.

Rozhodli jsme se tento systém výrazně zjednodušit:

  • Slevu čerpáte ihned a na neomezené množství nových filtrů. Ceny nových filtrů jsou uvedeny již po slevě. Filtry zaslané navíc tedy není nutné nijak evidovat. Potřeba zákaznického konta zanikla.

  • Filtry vrátíte společně s převzetím nových. Stačí tedy jen jedna návštěva Zásilkovny.

  • Nyní může recyklovat každý díky minimálním nákladům na vrácení starých filtrů.

  • Neřešíte množství vrácených filtrů. Pouze je vhodné nevracet jich příliš málo. Shromažďujte je raději po delší dobu a vraťte jich najednou větší množství (alespoň 6ks).

Věříme, že tento systém je pro naše zákazníky mnohem příznivější. V případě jakýchkoliv dotazů nebo nejasností se na nás neváhejte obrátit.